آ
-
آموزش و پرورش استثنائی
شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]
ا
-
اساتید
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
-
استعارهها
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
-
اعتقاد
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
-
الگوی فرانکنا
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
-
انسان فرهیخته
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
-
انعطاف پذیری شناختی
مقایسه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
ب
-
باورها
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
-
باورها دربارۀ حل مسئلۀ ریاضی
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
-
برنامه درسی
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
پ
-
پایه چهارم ابتدایی
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
ت
-
تاب آوری
مقایسه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
-
تحلیل رفتگی شغلی
مقایسه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
-
تحلیل کارورزی
تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
-
تدریس
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
تربیت دینی
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
-
تناسب فرد-سازمان
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
-
توانایی شناختی معلم
مقایسه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
خ
-
خودانضباطی
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
خودسنجی
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
د
-
دانش آموز
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
-
دانشآموزان پایه ششم
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
-
دانش آموزش محتوا
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
دانشجوـ معلم
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
-
دانشجومعلمان
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
-
دانش معلمی
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
دلالت تربیتی
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
-
دوران کرونا
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
ر
-
راهبردهای یاددهی-یادگیری
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
-
رفتارهای خلاقانه
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
-
روش تدریس
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
-
روشهای حسی چندگانه
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
رویکرد سازندهگرایی اجتماعی
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
ش
-
شولمن
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
شیوههای سنجش یادگیری
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
ص
-
صلاحیت حرفه ای
شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]
ف
-
فلسفه هستی گرایی
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
ک
-
کارورزی
تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
-
کارورزی تربیت معلم
تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
-
کارورزی مجازی
تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
م
-
مالکیت روانشناختی
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
-
مداخله شناختی رفتاری
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
معلم
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
-
معلمان
شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]
-
معلمان تربیتبدنی
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
-
مهارت خواندن
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
-
مهدویت
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
ن
-
نارسا خوان
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
نگرش به خواندن
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
ه
-
هِردِر
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد