نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش و پرورش استثنائی شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]

ا

  • اساتید بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
  • استعاره‌ها شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
  • اعتقاد بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
  • الگوی فرانکنا بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
  • انسان فرهیخته بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
  • انعطاف پذیری شناختی مقایسه انعطاف پذیری روان‌شناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]

ب

  • باورها شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
  • باورها دربارۀ حل مسئلۀ ریاضی شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
  • برنامه درسی بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]

پ

  • پایه چهارم ابتدایی بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]

ت

  • تاب آوری مقایسه انعطاف پذیری روان‌شناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
  • تحلیل رفتگی شغلی مقایسه انعطاف پذیری روان‌شناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
  • تحلیل کارورزی تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
  • تدریس سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • تربیت دینی بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
  • تناسب فرد-سازمان نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
  • توانایی شناختی معلم مقایسه انعطاف پذیری روان‌شناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]

خ

  • خودانضباطی بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • خودسنجی بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]

د

  • دانش آموز بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
  • دانش‌آموزان پایه ششم شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
  • دانش آموزش محتوا سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • دانشجوـ معلم بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
  • دانشجومعلمان بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
  • دانش معلمی سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • دلالت تربیتی بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
  • دوران کرونا بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]

ر

  • راهبردهای یاددهی-یادگیری بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
  • رفتارهای خلاقانه نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
  • روش تدریس بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
  • روش‌های حسی چندگانه بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • رویکرد سازنده‌گرایی اجتماعی بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]

ش

  • شولمن سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • شیوه‌های سنجش یادگیری بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]

ص

  • صلاحیت حرفه ای شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]

ف

  • فلسفه هستی گرایی بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]

ک

  • کارورزی تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
  • کارورزی تربیت معلم تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
  • کارورزی مجازی تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]

م

  • مالکیت روان‌شناختی نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
  • مداخله شناختی رفتاری بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • معلم بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
  • معلمان شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]
  • معلمان تربیت‌بدنی نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
  • مهارت خواندن بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
  • مهدویت بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]

ن

  • نارسا خوان بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • نگرش به خواندن بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]

ه

  • هِردِر بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]